Catrice Absolute Eye Colour

15:26

Witajcie,
dziś mam dla Was paletkę cieni do oczu marki Catrice Cosmetics o wdzięcznej nazwie Never Let Me Go! numer 040.





Paletka składa się z czterech cieni o bardzo harmonijnym doborze kolorów - jasny beż w kolorze szampana, brzoskwiniowy, toupe oraz czekoladowy brąz. Z tego cienie w kolorze szampana oraz toupe są perłowe, pozostałe z drobinkami złotego brokatu. Cena paletki to ok. 18 - 19 zł, dostępne w Drogeriach Natura w całym kraju.




Cienie mają dość miękką, gładką konsystencję. Dobrze się rozprowadzają, niemniej aby uzyskać wyraźny kolor dwóch najjaśniejszych odcieni warto korzystać z bazy pod cienie. 




 Uniwersalny dobór kolorów może nam posłużyć do wykonania delikatnego, ale bardziej "odświętnego" makijażu dziennego lub brązowego smoky eye. 






Do wykonania makijażu oka użyłam wszystkich czterech cieni. Zdjęcie wykonane zostało w świetle dziennym.Niestety na zdjęciach w tym świetle nie udało mi się uchwycić intensywności kolorów, w rzeczywistości makijaż miał znacznie bardziej intensywne kolory. Dla porównania zdjęcia tego samego makijażu w sztucznym świetle po powrocie do domu. Makijaż miałam na sobie ok. 6 godzin. Wcześniej na oczy nałożyłam bazę z Kobo. W tym czasie jak widać absolutnie nic nie działo się z cieniami. 




Moja ocena:
Kolor: 5/5
Intensywność: 3/5
Trwałość: 4/5
Dostępność: Drogerie NATURA
Czy kupię ponownie? Zdecydowanie TAK.


Mam nadzieję, iż moja recenzja była dla was pomocna.


Buziaczki

Magda

You Might Also Like

0 komentarze