Numero Uno

22:36

Witajcie,
eeee... tak to mój pierwszy post. Należałoby więc, powiedzieć coś od siebie :) 

Tak więc (bo zdanie nie zaczyna się od więc), pochodzę ze Szczecina. Tu się urodziłam, dorastałam, studiowałam i nadal mieszkam. Posiadanie - jeden mąż, zero dzieci, jedna rybka welonka. Plany? Może kot?

Jestem posiadaczką cery "upierdliwej", czyli wrażliwej, ale nie na wszystko i nie od razu. Czytaj - dostaję próbkę kremu jest ok, kupuję całe opakowanie 4-5 razy użyję, a skóra robi się "dzika": nasila się trądzik, skóra nie reaguje na nic, przesusza się, przetłuszcza etc. Dlatego pragnę podzielić się z wami moimi doświadczeniami, ponieważ domyślam się, iż mogę nie być jedyną osobą, która boryka się z podobnymi problemami. 

Na moim blogu zamierzam zamieszczać recenzje kosmetyków, zarówno kolorówki, jak i tych do pielęgnacji. Dodatkowo propozycje makijaży, może trochę nailartu. Planuję również dzielić się z wami moimi planami, marzeniami czy inspiracjami. 
Mam nadzieję, iż będziecie śledzić moje poczynania :)

Do zobaczenia

Magda

You Might Also Like

0 komentarze