Essence Colour & Go / Nude Glam

20:49

W zeszłym miesiącu pocieszając się po kilku trudnych chwilach nakupowałam trochę kosmetycznych (i nie tylko) rzeczy. Swoje miejsce w mojej kolekcji lakierów znalazło kilka cudaków od Essence. 



Moją wciąż powiększającą się kolekcję lakierów zasiliło 7 kolorów (w porządku kolorystycznym od lewej, w nawiasie wykończenie):


44 MODERN ROMANCE (*mocna perła*)
02 - iced strawbery cream (*perła*)
67 make it golden (*brokatowy z delikatnym złotym pyłem*)
93 c'est la vie! (*kremowy*)
53 YOU BELONG TO ME (*kremowy*)
38 CHOOSE ME! (*glassflecked*)
78  blue addicted (*brokatowy*)


A teraz pokaz na paznokciach. Musicie wybaczyć nierówne skórki i zalane brzegi, ale robiłam to tuż przed moim wyjściowym mani, trochę w biegu między suszeniem włosów a robieniem makijażu. Lakiery położone na czysty paznokieć, bez bazy, 2 warstwy.


 Od małego do dużego palca kolory - 44, 02, 67, 93 i 53 plus mój fon


 kolor 38 CHOOSE ME! (love me, pick me - tak mi jakoś Grey's Anathomy w głowie zawsze dźwięczy przy tym :P )

78 blue addicted

Co do trwałości to jest różnie - najgorzej póki co spisał się pomarańczowy (w rzeczywistości jest bardziej stonowany, ale ni w ząb nie udało mi się zmienić ustawień tak żeby reszta kolorów się nie zmieniła). Nierówno kryje i żeby pokryć jasną końcówkę paznokcia potrzeba w moim przypadku 3 dość grubych warstw, co znacząco wydłuża schnięcie. W pozostałych przypadkach 2 warstwy wystarczą, w przypadku brokatów używałam 1 na lakier bazowy kolorowy. Dodatkowo lakier szybko ściera się na końcach i odpryskuje. Mój rekord to 3 dni przy totalnym lenistwie jeśli chodzi o sprzątanie domu, zwykle jest to dzień do dwóch. 
Najmniej mi się podoba niebieski brokat - spodziewałam się czegoś innego. 
Mięta jest moim ulubionym odcieniem i praktycznie się z nią nie rozstaję :). Choć na zdjęciach wygląda, że to właśnie ona ma najgorsze krycie tak nie jest.
Trwałość lakierów to około 3-4 dni, z brokatowymi na wierzchu ok. 5, na stopach ponad tydzień. Ogólnie brokaty bardzo znacząco przedłużają trwałość lakierów. 

Cena za buteleczkę to bodajże 5,99 lub 6,99 zł. W kolekcji znajduje się 55 kolorów plus 7 odcieni w kolekcji Nude Glam. Pojemność buteleczki to 5 ml. Biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości, jest nieźle :).

Moja ocena:
Kolory: 5/5
Krycie: 4/5
Trwałość: 4/5
Dostępność: Drogerie Natura
Czy kupię ponownie? Już kupiłam :)

Mam nadzieję, iż moja recenzja była dla Was pomocna. 

Do zobaczenia

Magda


P.S. Coś się rypło z kolorem tła w kilku miejscach - nie zwracajcie uwagi :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. ojjj tak... ^___^ Jeden z moich ulubionych kolorów.

      Usuń
  2. mam ten WAKE ME UP ,neonowy pomarańcz :) jest boski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neony jakoś nigdy mnie nie pociągały niestety, ale ten ma przyjemny nie za mocny kolor. Pięknie podkreśla lekką opaleniznę.

      Usuń