My Secret Double Effect Eye Shadow

23:48

Obiecałam Wam więcej postów, więc teraz spełniam moją obietnicę. 

Dziś coś z kolorówki, a mianowicie cienie do powiek od My Secret z kolekcji Double Effect.



Cienie mają standardową, jak na My Secret, pojemność 3g. Dostępne są w 20 odcieniach. Do kupienia w Drogeriach Natura na terenie całego kraju oraz w wybranych Drogeriach Aster. Cena za opakowanie to (bodajże) 5,99 zł.
Ja skusiłam się na zakup odcienia nr 418, w kolorze zielono-złotym z drobinkami miki. Kolor lekko wpada w khaki, ale tez nie do końca. Ot, taki dziwoląg :)
Cienie z kolekcji Double Effect można stosować na dwa sposoby - na sucho i na mokro. Stopniując w ten sposób natężenie koloru, można przejść z makijażu dziennego do wieczorowego. 

Jak widzicie kolor jest dość nietypowy

Denko

Próbowałam cieni na sucho, na bazie i bez. Nie używam raczej cieni na mokro, więc nawet nie pomyślałam o zrobieniu takich zdjęć. Jeśli jednak będziecie zainteresowani oczywiście zrobię takowe.

Po lewej bez bazy, po prawej z bazą. Światło dzienne

Ten sam układ, w świetle lampy błyskowej.

Drobinki miki, o których pisałam wcześniej uchwyciły się jedynie na zdjęciu w świetle dziennym.
Podobnie jak w przypadku cieni z kolekcji Pearl Touch, tak i w tym wypadku baza jest niezbędna, jesli chcemy uzyskać intensywny kolor i równe pokrycie. Cienie na osypuja się za mocno, jedynie drobinki miki. Wytrzymały wielogodzinne spotkanie ze znajomymi, gotowanie i spacer w deszczu, więc nie jest najgorzej :) Na oku mam już upatrzony drugi zielony cień, tym razem z Pearl Touch, więc spodziewajcie się kolejnych recenzji :)
A teraz ... dadam! Zdjęcia makijażu! Starałam się nie przesadzać z photoshopami, ale stan mojej skóry mnie trochę ograniczał. Wybaczcie :) 

 Zdjęcie buzi, photoshop działał głownie w obrębie skóry. Reszta, to lekko podkręcony kontrast, bo mój aparat nie łapie makijaży




Tak, ja NAPRAWDĘ mam takie oczy...

Cienie, których użyłam

Lista:
Catrice Absolute Eye Colour 040 Never Let Me Go!
KCH Cristhine Trio nr 1
My Secret Pearl Touch nr 102
My Secret Double Effect nr 418

Instrukcja wykonania:
  1. Po wykorektorowaniu powieki i nałożeniu bazy wyrównuję koloryt cieniem nr 1.
  2. Na całą ruchomą część powieki nałożyłam złoty cień nr 2.
  3. Następnie zaczynając mniej więcej w 1/3 powieki (od zewnętrznego kącika oka) nałożyłam zielony cień nr 3 tworząc dość ostry kształt litery V.
  4. Tak uzyskany kształt dodatkowo delikatnie przyciemniłam od zewnętrznych krawędzi cieniem nr 4.
  5. Linie nad łukiem brwiowym rozjaśniłam cieniem nr 5. Całość delikatnie roztarłam, starając się jednak nie zatrzeć kształtu litery V.
  6. Na dolnej powiece makijaż zaczęłam bezpośrednio od cienia nr 2, który nałożyłam przy linii rzęs od wewnętrznego kącika oka do mniej więcej 2/3 długości.
  7. Pozostałą część powieki pokryłam cieniem nr 3, łącząc go jednocześnie w zewnętrznym  kąciku z makijażem górnej powieki. Roztarłam go również w kierunku środka dolnej powieki.
  8. Wewnętrzny kącik rozjaśniłam delikatnie białym satynowym cieniem nr 6.
  9. Wytuszowałam górne rzęsy. Nie tuszuję z reguły dolnych, bo dziwnie tu u mnie wygląda... jak laleczka jakaś...
  10. Gotowe :)
Mam nadzieję. iż podobała Wam moja dzisiejsza recenzja połączona z małym tutorialem.


Pozdrawiam

Magda

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo ładne te cienie! Jeszcze nigdy nie malowałam powiek na zielono, a chyba powinnam- mam zielone oczy i na pewno ładnie by się to skomponowało:)

    Przy okazji zapraszam serdecznie na konkurs na moim blogu, który organizuję z Golden Rose, do wygrania są 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci:) Konkurs kończy się już 11 lipca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zielonych zielony cień to tak średnio może wyglądać. Chyba,że nie będzie to kolor dominujący. Ja postawiłabym na brązy, może szarości i fiolety, ale wszystko zależy jak te kolory komponują się z całą twarzą. proponuję metodę prób i błędów :) U mnie, na przykład, wszelkie pastelowe fioleto-róże podkreślają tylko cienie pod oczami.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. the best eye shadow i've seen. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net. It would be a delight to see a new reader join. Thanks and God bless. 0:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te cienie są genialne, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię, ale ostatnio jakoś o nich zapominam, bo zakochałam się w cieniach matowych :)
      Pozdrawiam.

      Usuń