Astor Color Vision Eye Shadow Palette

21:22

Witajcie po dość długiej wakacyjnej przerwie. Jak minęły Wasze wakacje? Moje były dość intensywne, za krótkie i  w nastroju "czasem słońce, czasem deszcz". 

Patrząc na zbliżającą się wielkimi krokami jesień i nieciekawą pogodę sprzed kilku tygodni, nabyłam drogą kupna cienie do powiek Astor z kolekcji Color Vision w odcieniu 110 Luxury. Cienie zakupiłam w jednym ze szczecińskich sklepów Pepco w oszałamiającej cenie 14,99 zł. Cienie widziałam dostępne również w innych sklepach tej sieci. 



Niewielkie czarne, praktyczne opakowanie skrywa harmonijnie dobrane kolory, które pozwalają na stworzenie zarówno bardzo delikatnego makijażu nude, jak i troszkę bardziej wyrazistego makijażu dziennego. 

Kolory w palecie to 1- kawowy brąz, 2 - czekoladowy brąz, 3 - delikatny róż oraz 4 - pastelowy beżo-błekit dający delikatne chłodne wykończenie. Całość wykończona w perło-satynie.



 Tył dla zainteresowanych. BTW instrukcja obsługi typowo azjatycka :) W końcu Made in China :D

Swatche jak zwykle lewa strona bez bazy, prawa z bazą

Jak widać na zdjęciu krycie najjaśniejszych kolorów pozostawia sporo do życzenia, dlatego uważam iż jest to idealny zestaw do makijażu nude. Pozwala on stworzyć bardzo delikatny dzienny makijaż zarówno dla brunetek, jak i blondynek (dla rudych też ;) ). Należy pamiętać jednak o obowiązkowym nałożeniu bazy pod cienie, jeśli chcemy, aby kolory były bardziej wyraźne. Co do trwałości cieni na powiece, to nie mogę się przyczepić - jest bardzo dobra, nawet bez bazy. 

Podsumowując, cienie w przystępnych kolorach w przystępnej cenie. Pozwalają na wykonanie prostego, dziennego makijażu dla wszystkich typów urody. Myślę, iż podobny zestaw kolorów powinien znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety.

Moja ocena:
Kolor: 5/5
Intensywność: 4/5
Trwałość: 5/5
Dostępność: sklepy Pepco
Czy kupię ponownie? Myślę, że tak. 

Mam nadzieję, że moja recenzja była dla Was pomocna.

***

Do zobaczenia 

Magda

You Might Also Like

0 komentarze