Kobo 205 w akcji

21:01

Korzystając dziś z okazji, że całkiem ładnie wyszło mi to, co noszę na twarzy, braku większych zmian trądzikowych i rozpogodzenia w pogodzie, postanowiłam zrobić kilka fotek makijażu z wykorzystaniem cienia Kobo 205, o którym pisałam w poprzednim poście. 




Jak widać, makijaż w wersji typowo dziennej. Niezbyt mocny, bo nie przepadam za takowym w ciągu dnia. Usta podkreślone szminką w beżowo-różowym kolorze o perłowym wykończeniu.


Przez najbliższy okres czasu (czyli co najmniej do świąt znając życie) będę zapuszczać brwi, ponieważ chciałabym trochę zmienić ich kształt, więc będą one coraz bardziej krzaczaste :)


A teraz przepis:
1. Na całą wewnętrzną część powieki, łącznie z łukiem brwiowym, kącikiem oraz połową dolnej powieki nakładam najjaśniejszy cień (cień 1).
2. Następnie wewnętrzną część powieki, do jej załamania, wypełniam cieniem w kolorze różowym ze złotymi drobinkami (cień 2). Maluje nim również zewnętrzną część dolnej powieki, mniej więcej od połowy jej długości.
3. Samo załamanie powieki od zewnętrznej strony akcentuję cieniem w kolorze burym/taupe (cień 3). Pod wypływem cienia Kobo 205 zmienił on swoją barwę na bardziej brązową, dlatego też Wy również możecie użyć cienia w takim kolorze.
4. Zamiast kredki czy linera zdecydowałam się użyć ciemnobrązowego, niemal czarnego cienia do zaakcentowania linii rzęs (cień 4).
5. Wytuszowałam rzęsy, a linię wodą podkreśliłam białą pół kryjącą kredką. 

Poniżej użyte przeze mnie produkty:
Cień Kobo Proffesional 205 Golden rose
Paletka cieni Catrice Absolute Eye Color 040 Never Let Me Go!
Tusz do rzęs Maybelline The Colossal Volum' Express
Kredka do oczu Miss Sporty Mini-Me Eye Liner 050 Snow


I tyle :)

Pozdrawiam

***

Magda

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Może troszkę odbiję od tematu, ale piękny masz kolor oczu *_* No i ładną cerę, skoro nie użyłaś podkładu, a wyglądasz jakbyś użyła :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję - Mąż nazywa je laserami :D Podkład jest, ale nie w nadmiarze :) Lekko wybrązowane policzki. Dodatkowo krem, którego używam powoduje, iż makijaż wygląda po prostu naturalniej :)

      Usuń