Kobo Professional 209 Aubergine

19:45

Moje Kobowe zakochanie trwa i przy okazji jednej z promocji na ich produkty w Naturze nabyłam drogą kupna kolejny cień. Tym razem jest to odcień 209 Aubergine, czyli oberżyna lub (jak kto woli) bakłażan.


Tym razem postawiłam na cień uzupełniający do kasetki/paletki. Stwierdziłam, że skoro klej w pudełeczku i tak średnio trzyma, to nie ma co iść w tym kierunku, bo cień i tak wkrótce będzie latał po opakowaniu.



Patrząc na próbniki cień ten mnie nie powalił, ale już po maczaniu palucha w cieniu od razu się zakochałam. Piękny, lekko bury, odcień ciemnego fioletu w metalicznym, chłodnym wykończeniu. Idealny. Doskonały zarówno do podkreślenia załamania powieki w makijażu dziennym, jak i do wieczornego eyes.


Standardowo po lewej cień był nakładany na gołą skórę, po prawej na bazę. Zero różnicy. 

Dodatkowo po doświadczeniach z kolorem 205 Golden Rose mogłam być pewna jego trwałości. I się nie zawiodłam. Piękny odcień, doskonała trwałość i pigmentacja. Czegóż chcieć więcej? Może ... więcej cieni :)

Moja ocena:
Kolor: 5/5
Intensywność: 5/5
Trwałość: 5/5
Dostępność: Drogerie Natura
Czy kupię ponownie? Oczywiście, że tak!

Mam nadzieję, że moja recenzja była dla Was pomocna.


Pozdrawiam

***

Magda

You Might Also Like

0 komentarze