Wygrana w konkursie u Basi i Madame L'Ambre

13:58

Dawno, dawno temu, na odległym blogu odbył się konkurs, w którym do wygrania był zestaw pięknych kosmetyków od Madame L'Ambre. 

Konkurs ten został ogłoszony przez piękną i mądrą osóbkę, jaką jest BASIA. Aby wziąć udział należało opowiedzieć jaką kobietą wg Ciebie jest Madame L'Ambre. I tak się złożyło, dzięki pomocy Męża, że jakimś ogromnym cudem wygrałam :D Moją odpowiedź możecie przeczytać TUTAJ. Kosmetyki, które do mnie dotarły, oczarowały mnie. Są piękne. Opakowanie, wnętrze i sam kosmetyk zachwycają. Zresztą, spójrzcie Same.

 Moja mała paczuszka oraz słodki gratis od Basi.


Puder prasowany odcień 02.


Jest tak piękny, że nie ma mowy o tym, bym kiedykolwiek go użyła. Chyba... Póki co leży i cieszy oczy.


Wypiekany róż nr 1. 


Róż ma piękny, delikatny odcień z rozświetlającymi drobinkami. Bardzo przydatne kiedy się człowiek śpieszy, bo można sobie darować używanie rozświetlacza.


Powyżej róż na dłoni. Jak widać, róż ma delikatne, błyszczące wykończenie.


Wściekle czerwona pomadka nr 01. Zdjęcie z lampą, ponieważ w świetle dziennym wychodziła niemal brązowa (brak słońca robi swoje). 


Zdjęcie w świetle dziennym, tuż przy oknie. Na początku myślałam, ze to kolor nie dla mnie, ale jak się później okazało jest moim ostatnim faworytem przy wyborze pomadki. 


Oraz mały gratisik od Basi czyli Green Pharmacy Peeling Miód i Rooibos. Używam go do peelingowania ust. Moje słodkości... Mmmm...


Przyznajcie same - kosmetyki są przepiękne. Jeśli tak jak i ja, zakochałyście się w kosmetykach Madame L'Ambre, ich produkty możecie zakupić TUTAJ.

A na koniec - oryginał obrazu z opakowań Madame L'Ambre, czyli ukochany przeze mnie Alfons Mucha i Taniec. 

Basiu, jeszcze raz chciałabym Ci podziękować za cudowny prezent.


Pozdrawiam

***

Magda

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo mnie cieszy,że jesteś zadowolona,a gratisik to nic wielkiego,ściskam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, właśnie takie małe rzeczy cieszą najbardziej :)

      Usuń