Yellow Mellow

10:40

Kilka dni temu naszło mnie na "małe" makijażowe szaleństwo. Na początku myślałam nad zrobieniem makijażu w stylu bollywood, ale jakoś tak wena poszła nie w tym kierunku i wyszło to. To, czyli co? To, czyli mój własny yellow mellow :) 



Przyznaję, nie jest to mistrzostwo świata, ale gdzieś kiedyś człowiek musi eksperymentować i dokumentować swoje sukcesy i porażki. To uznaję za mały sukces. Wyszło prawie tak jak chciałam. Biała kreska została wzmocniona w programie graficznym, bo nie jest to eyeliner, tylko cień wymieszany z bazą silikonową. Nie miało to do końca takiego krycia na jakim mi zależało - co z resztą widać w zewnętrznym kąciku, ale tu ilość warstw "linera" była też mniejsza. No cóż, muszę się w końcu w Duraline zaopatrzyć...

Jestem ciekawa co Wy sądzicie o moich eksperymentach? Podoba się, nie podoba?


Pozdrawiam

***

Magda

You Might Also Like

4 komentarze

  1. przypomina mi to troszkę lecącego ptaka na tle słońca... ciekawy makijaż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja tam ptaka nie widzę, ale to może przez to, że za dużo już go oglądałam :) Perspektywa mi się zatarła :)

      Usuń