Zakupy z Poznania - targi & IKEA

22:31

Witajcie,
tak jak obiecałam chwalę się zdobyczami z Poznania. Nie ma tego dużo i nie są to jakieś mega wyszukane rzeczy, bo jak pisałam w poprzednim poście, do wielu profesjonalnych marek mam dostęp w Szczecinie. 

Łupy targowe - napad na stoiska Flormaru i Paese oraz rzęsy "made in China" :p plus oczywiście kuracja MorrocanOil w wersji standard i light

Szafeczka po pomalowaniu powędruje do łazienki, turkusowe wkłady sztuk 2 uporządkowały kosmetyczny bałagan w szufladach, brat-bliźniak nieżyjącego już imbryczka, a lampka jest prezentem dla mojego kochanego Męża.

Zdjęcia 2,3,4 źródło - IKEA

Do tego oczywiście moje ukochane świeczki - lody waniliowe, kwiaty, czerwone owoce i jabłuszko... Mmmm. 

Resztę, czyli prezenty pokażę Wam jak tylko zostaną rozdane - po co psuć niespodzianki, nie? :D



Pozdrawiam

***

Magda

You Might Also Like

0 komentarze