Harper's Baazar 03/2013 - inspiracja czai się na każdym rogu

22:29

Nie jestem wielką fanką kupowania czasopism typu Harper's Bazaar, Twój Styl czy inne Elle i Vouge'i. Ale jak człowiek ma o chwilę za dużo czasu, nie ma się gdzie podziać i oprócz stacji benzynowej wszystko jest albo nie po drodze, albo w strefie płatnego parkowania, to znajduje sobie zajęcie nad gazetą i kubkiem kawy. Po przeglądnięciu gazety znalazłam jedno zdjęcie, które przykuło moją uwagę. Po krótkiej chwili zastanowienia (czy ja mam jakiś czerwony cień?!) postanowiłam się pobawić i spróbować odwzorować makijaż ze zdjęcia. 

Na początek oryginał.


A teraz moje wariacje na temat. Jak zwykle mój aparat wybielił makijaż, tak więc musiałam pobawić się kontrastem, żeby w ogóle coś było widać. 




Dopiero przy obróbce wyszło, że w niektórych partiach czarny cień nie jest równo położony, ale co tam - na początek może być. Drugim razem będę uważniejsza :)

Co o nim myślicie? Lubicie takie mocne oko czy wolicie delikatny makijaż? Czekam na wasze komentarze.



Pozdrawiam

***

Magda

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja różnie, ale w takim makijażu to co najwyżej w Sylwestra bym wystąpiła :)

      Usuń