Makijaż konkursowy dla Max Lash Professional London

21:53

Jakiś czas temu dostałam bardzo miłego maila od firmy Max Lash Professional London z zapytaniem, propozycją i małym konkursem, w którym do wygrania był udział w wyjeździe na zamknięte spotkanie blogerskie. Chwila pracy się opłaciłą i jadę :) A w trakcie wyjazdu będą się dziać cuda-nie-widy, o których to Wam wszystko napiszę w swoim czasie (najprawdopodobniej w lipcu :) ). A teraz moje malunki. Temat - makijaż inspirowany filmem "Piraci z Karaibów". Moja postać - Calypso. 








Haha, widziałyście? Nie mam jednej brwi :D Drugiej z resztą też - ta, która jest, jest namalowana :D czemu dwie twarze? Bo tak widzę Calypso - jako kobietę i boginię. W tej drugiej wersji zawsze mam wrażenie, ze jej twarz jest taka "brudna". Pokryta jakimiś kropkami, odpryskami... I to starałam się też pokazać w moim makijażu.

I co? Podoba się?


Pozdrawiam

***

Magda

You Might Also Like

0 komentarze