Egzotyczny konkurs na Makijażwo

23:04

W związku z rocznicą działalności bloga Mikijażowo Justyna, autorka bloga, postanowiła zorganizować mega konkurs dla wszystkich pasjonatów makijażu - zarówno tych profesjonalnych, jak i samouków.

Do wygrania są naprawdę "smaczne" kąski. Z resztą spójrzcie sami.

Nagrody ogółem

Nagrody dla zwycięzcy konkursu

Nagrody dla zdobywcy 2. miejsca

Nagrody dla zdobywcy 3. miejsca

Dodatkowo można wziąć udział w rozdaniu, gdzie do wygrania są takie oto nagrody:



Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Po pierwsze być obserwatorem bloga Justyny oraz wykonać makijaż inspirowany egzotyką. 

I tu przechodzimy do sedna sprawy, czyli mojego makijażu. Zainspirowały mnie dwie rzeczy - motyl oraz ... Kleopatra grana przez Monicę Bellucci :)



Mistrzynią pędzla nie jestem i daleko mi jeszcze do tego, aby uznać to co robię za idealne, ale kto nie gra ten nie wygrywa. Moja edukacja w tym temacie ciągle trwa - kolejne tutoriale i zajęcia w szkole poszerzają moją wiedzę, ale chyba nie ma osoby, która by powiedziała, ze wie o makijażu już wszystko. Przynajmniej mam taką nadzieję :)

Tak więc przedstawiam Wam moją wariację na temat egzotyki :)








Co do rzęs, bo zaraz zaczną się uwagi i narzekania - lepiej się nie dało. poprawiałam, poprawiałam, prawie sobie oko klejem zalałam i nic ponad to nie udało mi się wskórać. 

I jak Wam się podoba?



Pozdrawiam

***

Magda

You Might Also Like

0 komentarze