Spotkanie wieczorową porą...

13:06

Święta, Sylwester i Nowy Rok to okazje, kiedy pragniemy wyglądać doskonale. Ja postawiłam w tym roku na dość klasyczny wizerunek femme fatale - mocniejsze oko, czerwone usta i ... woalkę. Czyż taki dodatek nie może choć raz do roku zdobić naszej głowy? Spięte i gładko zaczesane włosy zrównoważą całość. Do tego perły i diamenty (mogą być sztuczne) i nasz świąteczno-sylwestrowy look gotowy. Moim zdaniem, całość prezentuje się bardzo klasycznie i elegancko.











Uwaga: Słońce trochę wariowało tego dnia i strasznie zazółciło zdjęcia.

Użyte przeze mnie produkty to:

TWARZ
Podkład Pierre Rene SKIN BALANCE no 21 Porcelain
Puder matujący Essence no 07 Transculent
Bornzer Ziemia Egipska IKOS
Róż Catrice MULTI COLOUR no 010 Riviera Rose
Rozświetlacz Catrice Limited Edition spectaculART no C01 Artfully Lustrous

OCZY
baza Maybelline COLOR TATTOO 24HR no 45 Infinite White
cień mono Pierre Rene no 149 Egyptian Sun
cienie mono INGLOT FREEDOM SYSTEM:
Pearl 395
AMC Shine 111
Cień do brwi 569
Matte 325
cień mono KOBO 209 Aubergine
kredka automatyczna WIBO no 9
liner Maybelline COLOR TATTOO 24HR no 60 Timeless Black
tusz do rzęs Maybelline THE ROCKET VOLUM' EXPRESS Blackest Black/Ultra Noir

BRWI
kredka ISADORA no 22 light Brown
cienie mono INGLOT FREEDOM SYSTEM cień do brwi 569

USTA
pomadka MADAME L'AMBRE no 01
cień mono Pierre Rene no 149 Egyptian Sun



Makijaż ten wykorzystałam też na konkurs u Mileny organizowany wspólnie z MIYO/Pierre Rene i mimo iż nic wygrać mi się nie udało, to jestem bardzo zadowolona z wykonania tego makijażu.

A Wam jak się podoba? Może tutorial albo coś?

Pozdrawiam

***

Magda



You Might Also Like

0 komentarze