Brokatowo fioletowo

16:47

Witajcie w Nowym Roku :)

Z tej okazji chciałabym życzyć Wam wszelkiej pomyślności, spełnienia wszystkich marzeń, spokoju i radości każdego dnia.

Chciałabym także przeprosić, że dopiero teraz, ale natłok obowiązków zarówno tych domowych, jak i w pracy skutecznie odciągnął mnie od bloga, ale już nadrabiam zaległości :)

Przed nami Karnawał, jak i okres Studniówek. To doskonały moment na odważniejsze propozycje w makijażu - brokat, kolory, formy.

Jeszcze na początku grudnia bawiłam się kolorami i stworzyłam dla Was trochę ciemny, trochę kolorowy makijaż karnawałowy. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. 





Oczy:
Baza pod cienie - Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H w kolorze 01 Black
Cienie - Sleek i-Divine Oh So Special kolor Noir, 
My Secret Hot Colors cień różowy, 
Flormar Pretty Comapact Quartet P045 cień waniliowy
Brokat no name 
Rzęsy Magic Girl T-54 

Twarz:
Podkład - Revlon Color Stay 150 Buff
Puder - Paese Puder Ryżowy
Róż - FM Make Up paleta Especially For You pm01 Sunshine

Usta:
Pomadka - Celia Pomadka Nude 601
Błyszczyk - Clarins Instant Light 02

Wersja czarna:
Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H w kolorze 01 Black oraz ten sam brokat


Mały bonus dla tych co śledzą mnie na Instagramie i prywatnym FB - pamiętacie? :)





Buziaki 

***

Magda

You Might Also Like

0 komentarze