Rozstania, powroty i nowe początki

22:06

Witajcie w nowym 2016 roku :)
Poprzedni rok był jednym z najbardziej wyczerpujących mnie fizycznie i psychicznie w całej mojej historii. Wiele rzeczy się skończyło (i to z przytupem), kilka się zaczęło, do kilku rzeczy wróciłam.
Do problemów z ludźmi (albo zwierzętami), doszły problemy zdrowotne. Ogólnie było źle - psychicznie, fizycznie, przez chwilę finansowo.


http://alexandre-deschaumes.deviantart.com/

Dzięki wsparciu kilku cudownych duszyczek, udało mi się wyjść z dołków i zacząć żyć nowym, trochę lepszym życiem.

Poprzedni rok nauczył mnie kilku rzeczy:
1. Nigdy nie ufaj wspólnikom.
2. Nigdy nie dawaj pieniędzy bez potwierdzenia na papierze.
3. Odpuść, jeśli Twój organizm przestaje kontrolować stres.
4. Karma wraca. I ta dobra, i zła.
5. Więcej się uśmiechaj.
6. Nie każda przyjacielska osoba jest Twoim przyjacielem, czasem lepiej zostać na płaszczyźnie znajomych.
7. Kochaj i bądź kochana.
8. Podobaj się sobie.
9. Czasem warto korzystać z pomocy innych.
10. Wszystko będzie dobrze :)


http://jacquelinebarkla.deviantart.com/

Nowy rok zaczął się spokojnie, w domowym zaciszu z Panem Romanem i Orsowiskiem. Zaczęliśmy bardziej o siebie dbać - dieta z dietetykiem, zdrowe odżywianie, siłownia. Więcej obowiązków, ale powoli widzimy ich efekty.


A tak składaliśmy życzenia świąteczne :)

Powoli rok nabiera rozpędu i my też. Zmiany na blogu, silne postanowienie poprawy w regularnym zamieszczaniu wpisów i kilka pomysłów do realizacji.

Tak więc nie przedłużając - czekajcie, czytajcie i komentujcie.

Do usłyszenia wkrótce :)

***

Magda




You Might Also Like

4 komentarze